مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1402 ساعت 00:152023-06-28ورزشي

جنجالی های هفته| از صندلی بازی مربیان لیگ برتری تا چانه زنی سر پاداش جام اسنپی!


در اتفاقات جنجالی این هفته جهان ورزش هم شاهد قتل یک فوتبالیست جوان بودیم و هم زورگیری از مربی تیم ملی و البته اعتصاب سرخپوشان پایتخت و ادامه درگیری مدیران استقلال با ساپینتو.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، برخی اتفاقات جنجالی های این هفته جهان ورزش را مرور می کنیم: * پیکه: بارسا و رئال توان رقابت با تیم های سیاسی اروپا را ندارند! ولخرجی برخی تیم های اروپایی باعث اعتراض رئال مادرید و بارسلونا اسپانیا هم شده است.

جرارد پیکه مدافع بارسا از اجرا نشدن قوانین جوانمردانه مالی در فوتبال اروپا انتقاد کرد و گفت:  سال ها است که در انتظار فیرپلی مالی در سطح اروپا هستیم اما به دلایل سیاسی این اتفاق نمی افتد.

حالا تیم هایی مثل پاری سن ژرمن و منچسترسیتی به دلایلی که همه ما می دانیم برتری زیادی نسبت به سایرین دارند.

وی افزود: تیم هایی مثل بارسلونا و رئال مادرید که مالکیت آن ها در اختیار هواداران است، مشکلات بزرگی برای رقابت در اروپا دارند.

*  مرگ دلخراش فوتبالیست کرمانی این هفته در اتفاقی تلخ و شوکه کننده، علیرضا شهریارپناه دروازه بان فصل گذشته تیم فوتبال امید مس کرمان در نزاعی خانوادگی، به قتل رسید.

  فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از قتل دروازه بان تیم امید مس کرمان در یک نزاع خانوادگی با ضرب گلوله توسط یکی از بستگان خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنجالی های هفته| از صندلی بازی مربیان لیگ برتری تا چانه زنی سر پاداش جام اسنپی!

جنجالی های هفته| از صندلی بازی مربیان لیگ برتری تا چانه زنی سر پاداش جام اسنپی!